Kryteria oceniania

Wykonanie projektu zostanie ocenione zespołowo. Jedna ocena określi całość wykonania projektu.

Kryteria oceniania są następujące:



Poziom wykonanej pracy/kategoria
Podstawowy 1-2p.
Pełny 3p.
Wykraczający 4-5p.
Punktacja
Zawartość merytoryczna prezentacji (zgodność z tematem, odpowiedni dobór informacji, samodzielność opracowania).
Zadanie wykonane w części, duża pobieżność w opracowanym materiale, informacje skopiowane z internetu.
Zadania wykonane w pełni, informacje poprawne merytorycznie, właściwy dobór materiału na podstawie podanych źródeł.
Zadania wykonane w pełni, informacje poprawne merytorycznie, samodzielny dobór materiału wykraczający poza podane źródła. Spójność prezentacji.
1-5
Forma graficzna prezentacji (oryginalność, pomysłowość, estetyka).
Prezentacja mało estetyczna, szablonowa, zły dobór czcionki, kolorów, uboga lub brak grafiki, niespójna kompozycja.
Prezentacja wykonana estetycznie i starannie. Dobry dobór czcionek, kolorystyki i grafiki. Spójna kompozycja, różnorodne efekty. Drobne niedociągnięcia.
Prezentacja wykonana estetycznie i starannie, pomysłowość, wzorowa jakość grafiki, zastosowanie różnych form multimedialnych (film, animacje). Przemyślana i spójna kompozycja.
1-5
Forma prezentacji ustnej (zaangażowanie całego zespołu, prezentacja ustna spójna z prezentacją Power Point, zainteresowanie słuchaczy).
Wypowiedź ustna wspierana czytaniem tekstu z prezentacji. Sposób prezentacji mało zrozumiały i nieciekawy dla słuchaczy.
Prezentacja uporządkowana i zrozumiała dla słuchaczy. Odpowiedni do rangi wystąpienia styl i forma szanujące odbiorcę (poprawny język wypowiedzi, strój, mowa ciała).
Wypowiedź płynna, świadcząca o przemyśleniu i dobrej znajomości prezentowanego materiału, umiejętności odpowiedzi na dodatkowe pytania, prezencja mówcy bez zarzutu.
1-5
Współpraca w grupie i kontakt z nauczycielem.
Mała współpraca w grupie, nierówny podział pracy, brak kontaktu lub rzadki kontakt nauczyciela z liderem.
Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy, większości pracy indywidualna, systematyczny kontakt lidera z nauczycielem.
Doskonała współpraca w grupie. Praca zespołowa, odpowiedzialności za wynik całego zespołu, częste kontakty lidera z nauczycielem.
1-5
Ocena
Ilość punktów
celujący
20 - 19
bardzo dobry
18 - 17
dobry
16 - 15
dostateczny
14 - 13
dopuszczający
12 - 11
niedostateczny
10 - 0