Wykonanie projektu zostanie ocenione zespołowo. Jedna ocena określi
całość wykonania projektu.
Kryteria oceniania są następujące:
Poziom wykonanej
pracy/kategoria
|
Podstawowy 1-2p.
|
Pełny 3p.
|
Wykraczający 4-5p.
|
Punktacja
|
Zawartość merytoryczna
prezentacji (zgodność z tematem, odpowiedni dobór informacji, samodzielność
opracowania).
|
Zadanie wykonane w części,
duża pobieżność w opracowanym materiale, informacje skopiowane z internetu.
|
Zadania wykonane w pełni,
informacje poprawne merytorycznie, właściwy dobór materiału na podstawie
podanych źródeł.
|
Zadania wykonane w pełni,
informacje poprawne merytorycznie, samodzielny dobór materiału wykraczający
poza podane źródła. Spójność prezentacji.
|
1-5
|
Forma graficzna
prezentacji (oryginalność, pomysłowość, estetyka).
|
Prezentacja mało
estetyczna, szablonowa, zły dobór czcionki, kolorów, uboga lub brak grafiki,
niespójna kompozycja.
|
Prezentacja wykonana
estetycznie i starannie. Dobry dobór czcionek, kolorystyki i grafiki. Spójna
kompozycja, różnorodne efekty. Drobne niedociągnięcia.
|
Prezentacja wykonana
estetycznie i starannie, pomysłowość, wzorowa jakość grafiki, zastosowanie
różnych form multimedialnych (film, animacje). Przemyślana i spójna
kompozycja.
|
1-5
|
Forma prezentacji ustnej
(zaangażowanie całego zespołu, prezentacja ustna spójna z prezentacją Power
Point, zainteresowanie słuchaczy).
|
Wypowiedź ustna wspierana
czytaniem tekstu z prezentacji. Sposób prezentacji mało zrozumiały i
nieciekawy dla słuchaczy.
|
Prezentacja uporządkowana
i zrozumiała dla słuchaczy. Odpowiedni do rangi wystąpienia styl i forma
szanujące odbiorcę (poprawny język wypowiedzi, strój, mowa ciała).
|
Wypowiedź płynna,
świadcząca o przemyśleniu i dobrej znajomości prezentowanego materiału,
umiejętności odpowiedzi na dodatkowe pytania, prezencja mówcy bez zarzutu.
|
1-5
|
Współpraca w grupie i
kontakt z nauczycielem.
|
Mała współpraca w grupie,
nierówny podział pracy, brak kontaktu lub rzadki kontakt nauczyciela z
liderem.
|
Dobra organizacja pracy w
grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy, większości pracy
indywidualna, systematyczny kontakt lidera z nauczycielem.
|
Doskonała współpraca w
grupie. Praca zespołowa, odpowiedzialności za wynik całego zespołu, częste
kontakty lidera z nauczycielem.
|
1-5
|
Ocena
|
Ilość punktów
|
celujący
|
20 - 19
|
bardzo dobry
|
18 - 17
|
dobry
|
16 - 15
|
dostateczny
|
14 - 13
|
dopuszczający
|
12 - 11
|
niedostateczny
|
10 - 0
|